Căni filtrante. Cum se utilizează.
Videoclipuri de montaj
Montare rapidă
*2) Imersați filtrul în apă rece timp de 10-15 secunde și agitați-l pentru a îndeparta bulele de aer
*6) Aruncați de 2 ori apa la un filtru nou amorsat
Descarcă manualul electronic
Filtre de schimb
Filtrele C71 alcaline au o perioadă de folosire de 2 luni din momentul deschiderii ambalajului. De asemenea, au un număr maxim de 300 de litri înainte să fie necesară înlocuirea lor.
Doar filtrele C71 Alcaline se potrivesc la Cana Filtranată C71. Filtrele de tip UF sunt compatibile doar cu atașamentele.
Un filtru sigilat cu ambalajul original are o perioadă de 1 an înainte ca acesta să nu mai fie potrivit pentru utilizare. Ambalajul oricărui filtru trebuie îndepartat doar înainte de momentul folosirii. A se depozita doar în locuri uscate, întunecoase și ferite de îngheț.
Filtrele sunt create pentru a fi folosite timp de 2 luni sau pentru a filtra 300 de litri. După atingere acestor limite calitatea apei scade, iar gustul se poate schimba.
Filtrele la prima utilizare pot lăsa particule fine de cărbune granulat activ să ajungă în apă. Acest fenomen poate apărea datorită transportului sau condițiilor de depozitare. NU este periculos și poate fi remediat prin câteva cicluri de filtrare, până când apa devine clară.
Dacă problema persistă, consultați garanția filtrelor și contactați suportul de clienți.
Apa trece prin straturi multiple pentru ca filtrarea să fie facută eficient. Dacă apa nu mai curge deloc sau curge foarte încet, scuturați cana și înclinaț-o brusc sau contactați suportul de clienți.
Utilizare și curățare
Depozitați apa filtrată într-un loc racoros și întunecat. Nu este recomandat ca apa să fie păstrată pe perioade mai lungi de 2 zile deoarece pot apărea bacterii sau alge datorită lipsei clorului.
Pentru curățare recomandăm spălatul cu detergent și cu burete nonabraziv.
Atenție! Îndepărtați întotdeauna filtrele înainte de spălare.
Filtrele Health2o NU sunt concepute pentru a filtra apa la temperaturi mai mari de 60 grade celsius.
Verificati dacă garnitura vasului este intactă și capacul este bine închis.
Asigurați-vă că paiul din interiorul carafei este introdus în capac. Dacă problema persistă, consultați politica de Garanție sau contactați suportul de clienți.