Termeni și Condiții

Bun venit pe site!

Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica pentru promovarea și cumpărarea produselor oferite de HYDRADVANCE S.R.L. referit și ca (“Health2o”, “noi”, “nostru”), personalitate juridică cu sediul:

Jud. Dolj, Mun. Craiova, Str. Gîrlești, Nr 92A, Cod postal: 200460, înregistrat la Registrul Comerţului Dolj cu numarul J16/1060/10.07.2020, cod unic de înregistrare 42711041.

Site: reprezintă website-ul care are adresa de internet health2o.ro, prin intermediul căruia utilizatorul are acces la informațiile privind produsele oferite sau asigurate și promoții/campanii de informare/promovare pentru acestea, desfășurate de catre Health2o.

Utilizator: reprezintă persoana care accesează health2o.ro, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat toate prevederile specifice termenilor și condițiilor prezentului site.

Cumpărător: poate fi orice persoană fizica sau persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un cont în site și efectuează o comandă.

Cont: secțiunea din site formată dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permite cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații despre utilizator și istoricul utilizatorului în site (comenzi, facturi fiscale, garanții bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actualizate.

Comandă: este un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între utilizator și Health2o prin care utilizatorul transmite intenția de a achiziționa bunuri și servicii de pe site.

Abonament: reprezintă procesul prin care cumpărătorul, pe o perioadă nelimitată și la o recurență indicată, beneficiază de livrarea unei cantități de produse, în schimbul unei sume.

Contract: reprezintă contractul la distanță încheiat între utilizator și Health2o, fără prezența fizică simultană.

Toți termenii exprimați la persoana a doua singular fac referire la utilizatorul site-ului.

Prin accesul și folosirea site-ului, cât și prin cumpărarea produselor sunteți de acord cu orice parte prezentată în urmatorii termeni, cât și cu politica de confidențialitate și garanțiile încorporate. Dacă nu sunteți de acord cu orice parte prezentată în acești termeni, nu folosiți site-ul și nu comandați produse Health2o.

Vă rugăm să ne contactați la Nr. de telefon: +40756910434 sau prin email: contact@health2o.ro pentru întrebări referitoare la acești termeni.

 

Politica de vânzări online

Măsuri de Suspendare

Ne rezervăm dreptul de a restricționa accesul pe site al unui utilizator, cât și dreptul de a refuza sau anula orice comandă plasată de un utilizator, în cazul în care considerăm că acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Health2o. Utilizatorul se poate adresa Suportului de Clienți Health2o, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor de suspendare.

Prețuri și disponibilitate

Toate produsele oferite spre vânzare sunt supuse disponibilității astfel:

  • În stoc – Avem mai mult de 10 produse în stoc.
  • Stoc limitat – Avem mai puțin de 10 produse în stoc.
  • Precomandă – reprezintă o comandă cu statut special pentru un produs ce urmează să fie lansat și poate fi achiziționat înainte de lansare/disponibilitate fizică în stoc
  • Stoc epuizat – Produsul nu este disponibil în stoc.

Prețurile și tarifele afișate pentru toate produsele pot fi supuse schimbării, fără comunicare prealabilă.

Nu suntem responsabili de prejudicii aduse persoanelor sau entităților în urma oricărei modificări, schimbarii aduse prețului sau suspendării servicilor oferite.

Cumpărătorul are dreptul de a renunța în orice moment la o precomandă iar dacă aceasta a fost deja achitată, suma respectivă  va fi returnată integral.

Solicitarea de informații suplimentare

Prin finalizarea comenzii, sunteți de acord că toate datele furnizate necesare procesului de cumpărare sunt corecte, complete și adevarate la data plasării comenzii. De asemenea, acceptați că Health2o vă poate contacta prin orice mijloc disponibil, în orice situație în care este necesară contactarea cu privire la comandă.

Nu considerăm în niciun moment o comandă neconfirmata ca având valoarea unui contract.

Condiții de anulare a comenzii

Ne rezervăm dreptul de a anula orice comandă plasată de un utilizator, în urma unei notificări prealabile, fără nici-o obligație ulterioară. Aceste situații pot rezulta, dar nu sunt limitate la:

  • Limitarea cantității de bunuri disponibile pe stoc;
  • Erori umane care duc la prețuri derizorii sau erori de funționalitate a sistemului de gestiune;
  • Neacceptarea de către banca emitentă a cardului utilizatorului, a tranzacției;
  • Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Health2o;
  • Datele furnizate de către utilizator, pe site sunt incomplete și/sau incorecte.

Acuratețea conținutului

Conținutul: Include dar nu se limitează la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe site.

Nu suntem responsabili în cazul în care conținutul prezintă erori sau nu este complet și de actualitate. Conținutul pus la dispoziție pe site este pentru informare generală și nu trebuie utilizat ca unică sursă de informare pentru luarea deciziilor.

Acest site poate conține informații istorice care nu pot fi de actualitate. Sunt prevazute doar pentru informare generală.

Documente contractuale

Prin înregistrarea unei comenzi pe site, utilizatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, e-mail sau alte aplicații de comunicare) prin care Health2o își derulează operațiunile comerciale.

Notificarea primită de catre utilizator, dupa efectuarea comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail, aplicații de comunicare) sau telefonic.

Contractul se consideră încheiat între Health2o și cumparator în momentul trimiterii, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS, a notificării de expediere a comenzii.

Documentul și informațiile puse la dispoziție pe site vor sta la baza contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Health2o pentru bunurile achiziționate.

Facturarea

Prețul, modalitatea și termenul de plată, precum și adresa de facturare sunt specificate în comandă.

Vom emite către cumparator o factură pentru bunurile și serviciile livrate conform condițiilor prevazute în comandă, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Plata

Plata produselor comandate se poate face conform modalităților de plată acceptate de către Health2o și condițiilor impuse de finanțator în cazul plăților efectuate prin card bancar sau credit.

În cazul achitării online, dupa înregistrarea cu succes a comenzii, contravaloarea produselor va fi blocată în contul cumpărătorului, urmând a fi încasată de către Health2o doar după confirmarea comenzii.

În cazul în care produsele comandate nu sunt disponibile, iar plata a fost finalizată, banii vor fi returnați integral pe card, fără nici un comision adițional. Demersurile pentru rambursarea banilor în acest caz cad în sarcina Health2o, care însă nu este responsabil de termenul în care această rambursare este facută, acest aspect fiind în sarcina băncii cumpărătorului al cărui instrument financiar a fost utilizat.

Health2o nu este responsabil pentru politica și condițiile comerciale acordate de catre finanțatorii ale căror instrumente financiare de plată sunt utilizate pentru plata comenzilor efectuate la health2o.ro.

În cazul unor erori apărute în timpul procesului de plată, Health2o nu are obligația de a efectua livrarea, în sarcina acestuia intrând numai informarea cumpărătorului asupra faptului că procesul de plată nu a fost finalizat. Health2o nu este obligat să facă demersuri de investigare asupra motivului erorii apărute dar poate oferi suport cumpărătorului în limita disponibilității, capacității și responsabilității acestuia.

În cazul plății online cu cardul, datele sunt procesate exclusiv de către procesatori de plăți autorizați.

Health2o NU stochează informații despre cardul dumneavoastră.

Transferul propietății bunurilor

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea cumpărătorului în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrarilor efectuate de personalul Health2o).

Cesionarea sau subcontractarea

Health2o poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, nefiind necesar acordul cumpărătorului. Health2o va fi întotdeauna responsabil față de cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

 

Abonament

Abonamentul reprezintă procesul prin care cumpărătorul, pe o perioadă nelimitată și la o recurență indicată, beneficiază de livrarea unei cantități de produse, în schimbul unei sume.

Abonarea se poate realiza prin două modalități:
1. Abonarea directă din pagina de produse.
2. Abonarea prin intermediul contului generat la o comandă anterioară. În urma plasării unei comenzi, un cont va fi generat automat, iar datele de logare vor fi trimise la adresa de email folosită. Abonarea este posibilă folosind contul generat.

Ne rezervăm dreptul de a anula orice abonament atribuit unui utilizator, fără nici-o obligație ulterioară.

Un utilizator/cumpărător care deține un produs Health2o poate beneficia de multiple abonamente active.

Serviciul de abonament include primirea de către cumpărător a conținutului de produse din cadrul unui „Abonament” la o dată recurentă indicată în site. Totodată, ca beneficiar al unui abonament cumpărătorul poate să primească odată cu comanda setată ca fiind recurentă sau la o altă dată în funcție de campaniile Health2o mostre, accesorii, produse cadou etc.

Accesând pe Site secțiunea „Contul meu”, utilizatorul/cumpărătorul poate:

  • anula abonamentul;
  • reînnoii abonamentul;
  • modifica adresa;
  • modifica metoda de plată.

Abonamentul poate fi editat cu cel târziu 2 (doua) zile înainte de data stabilită pentru livrare. Mai târziu de 48 de ore înainte de data stabilită pentru livrare abonamentul nu mai poate fi modificat.

Cumpărătorul consimte că Health2o poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Health2o, conform detaliilor de contact furnizate de cumpărător, în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.

În cazul comenzilor tip abonament, cumpărătorul consimte și înțelege că Health2o NU o să îl contacteze pentru confirmarea comenzii odată ce comanda este finalizată.

Prin alegerea programului Abonament, cumpărătorul înțelege și consimte că, pentru a asigura continuitatea livrării produselor conform informațiilor de pe site, atunci când este selectată metoda de plată cu cardul, cardul introdus va fi debitat în mod recurent la data emiterii în sistem a unei comenzi de tip abonament. Iar pentru metoda de plată ramburs, cumpărătorul înțelege că Health2o își rezervă dreptul de a-l contacta pentru confirmarea livrării abonamentului.

Abonamentele cu „perioadă de încercare” sau „preabonare” pot fi achiziționate numai împreună cu un produs compatibil. Abonamentele intră în viguare după o perioadă de timp precizată pe site de la achiziție. NU sunt livrate produsele ce fac obiectul abonării decât după ce a trecut „perioada de încercare” și s-a emis factura cu suma ce reprezintă contravaluarea produselor.

Abonamentele cu discount / reduceri au doar primul ciclu de facturare redus. Abonamentul continuă automat la prețul normal afișat pe site de la al doilea ciclu de facturare inclusiv. Reducerile obținute din abonamentele cu discount la prima recurență nu sunt cumulate cu alte reduceri aplicate prin cod.

Reducerile prin cod pot fi aplicate doar abonamentelor care NU sunt deja reduse.

Health2o va putea modifica ocazional tarifele, discount-urile, beneficiile sau orice alte detalii legate de abonamente, informațiile urmând a se afișa pe Site în forma actualizată, la secțiunea Abonamente. Cu toate acestea, orice schimbări tarifare sau schimbări ale planurilor tale de abonament se vor aplica cel mai devreme în termen de 30 de zile din momentul în care te notificăm cu privire la această schimbare.

În cazul în care Health2o constată că utilizatorul/cumpărătorul nu dispune de fonduri suficiente pentru a plăti comanda tip abonament, comanda acestuia se suspendă până la momentul în care utilizatorul/cumpărătorul introduce datele unui card cu suficiente fonduri. În acest sens, utilizatorul/cumpărătorul va primi o notificare prin e-mail de la Health2o. Pentru motive de securitate a tranzacțiilor, utilizatorul/cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate.

Pentru alte informații legate de Abonament cumpărătorul are posibilitatea de a contacta Health2o la numărul de telefon +40756910434 în intervalul Luni – Vineri între orele 9 – 16 sau pe adresa de email: contact@health2o.ro .

 

Returul produselor

Health2o oferă posibilitatea de returnare a produselor în termen de 14 zile în urmatoarele situații:

  • Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din ofertă, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Posibilitatea de retur nu se acordă produselor care prezintă nefuncționalități datorate manipularii și/sau instalării improprii, folosirii neconforme cu instrucțiunile de utilizare, de schimbări ale stării originale a produsului, de influențe naturale sau de păstrare în condiții improprii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența sau va primi produsul fără plata unei diferențe, respectiv dacă valoarea este mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.
  • Produse ce au fost livrate greșit sau fără toate componentele/accesoriile aferente. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată către Health2o, iar cumpărătorul va refuza recepția produsului. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire cu un produs similar sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența sau va primi produsul fără plata unei diferențe, respectiv dacă valoarea este mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.

 

Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Health2o în cazul în care: produsul prezintă neconformități rezultate din procesul de fabricație, manipulare, ambalare până la livrarea către client, are loc livrarea unui produs greșit sau fără toate compontele aferente . În orice altă situație costurile de transport pentru returul inițial către Health2o și eventualul transport inapoi la cumpărător sunt suportate de către cumpărător.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeați stare în care au fost livrate (să aibă toate accesoriile și documentele care le-au însoțit la livrarea inițială, fără să prezinte modificari fizice, lovituri, zgârieturi, ciobiri, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate, etc).

Consumabilele produselor nu sunt eligibile pentru retur în cazul în care acestea au fost desigilate sau folosite. Pentru produsele ale căror consumabile au fost desigilate sau folosite, rambursarea contravalorii produsului se va face parțial, valoarea acesteia reprezentând diferența dintre Prețul produsului și Prețul consumabilului aferent la valoarea afișată pe site la data la care comanda inițială a fost plasată.

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mult 14 zile de la data retragerii după verificarea stării produselor returnate și este posibilă doar prin virament bancar. Health2o poate amâna rambursarea până la data recepționării produselor returnate dacă este depășit intervalul de 14 zile de la data retragerii.

Suma înapoiată nu va include costurile suplimentare în cazul în care cumparatorul a ales un alt tip de livrare decât livrarea
standard oferită de Health2o.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație transmisă prin e-mail/poștă.

Adresa de e-mail pentru comunicarea notificărilor: contact@health2o.ro

 

Dreptul de propietate intelectuală

Conținutul: Include dar nu se limitează la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate de Health2o.

Conținutul oferit de Health2o este propietate intelectuală sau folosit sub licență de Health2o.

Cumpărătorului/utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui continut în orice alt context decat cel original intenționat de Health2o, includerea oricărui conținut în afara site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor Health2o asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul scris expres de Health2o.

Cumpărătorul/utilizatorul poate copia, transfera și/sau utiliza conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile documentului prezent.

În cazul în care Health2o conferă cumpărătorului/utilizatorului dreptul de a utiliza sub formă descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care cumpărătorul/utilizatorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea Health2o pentru respectivul cumpărător/utilizator sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

Este interzisă orice utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin documentul prezent sau de acordul de utilizare care îl insoțește, în cazul în care acesta există.

 

Comunicări comerciale

În urma introducerii de către utilizator a datelor personale (email, nume, număr de telefon) pentru crearea de cont, abonare la newsletter sau achiziționarea unui produs, Health2o va transmite cumpărătorului/utilizatorului comunicări comerciale cu privire la:

  • sugestii de produse recomandate a fi utilizate împreună cu produsul achiziționat.
  • informații generale, oferte, mesaje publicitare și de marketing;
  • informații despre promoții prin poștă și telefon, SMS, sau alte mijloace de comunicare cu privire la produsele Health2o sau ale firmelor partenere.

De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de bunuri și servicii și a experienței de cumpărare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor cercetări de piață și a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate în scopuri publicitare ci doar în cele menționate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. și nu vor fi publicate.

Cumpărătorul/utilizatorul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat pentru comunicările comerciale continând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții astfel:

  • prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în comunicarile comerciale primite de la Health2o;
  • prin contactarea Health2o.

 

Site-uri terțe

Conținutul din site poate conține link-uri către site-uri terțe care nu sunt deținute și controlate de noi, iar orice informație obținută din astfel de surse se află în posesia respectivilor autori. Aceste link-uri sunt puse la dispoziție pentru conveniența utilizatorilor.

Nu suntem responsabili de validitatea, acuratețea sau actualitatea informaților pe care le puteți găsi pe site-uri terțe. Health2o nu are nici-un control și nu își asumă nici-o responsabilitate asupra servicilor, practicilor și politicilor de prelucrare a datelor personale întreprinse de site-uri terțe. De asemenea, nu suntem responsabili pentru nici-un prejudiciu adus asupra oricărei persoane fizice, juridice sau entitate în urma interacțiunii lor cu site-uri terțe. Dacă decideți să vizitați site-uri externe, o veți face pe propiul risc.

Ne putem menține prezența pe site-uri de social media: Facebook, Linkedin, Google, Youtube, Pinterest și Instagram (colectiv numite “rețele sociale”) pentru a oferii locuri multiple unde persoanele pot afla de noi, de produsele noastre și unde pot lăsa opinii și experiențe personale despre produsele noastre. Când vizitați astfel de locuri, vă aflați pe site-uri terțe. Orice conținut postat de vizitatorii paginilor noastre nu reflectă necesar ideile și opiniile noastre. Toți utilizatorii rețelelor sociale trebuie să se conformeze după termenii și condițiile respectivelor platforme.

 

Conținut postat de utilizator

Conținut pentru recenzii, întrebări și răspunsuri

Scrierea de recenzii, întrebări și răspunsuri se poate face, de către utilizatori/cumpărători, în secțiunile “Întrebarile și răspunsurile clienților” și “Recenzii”. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs sau serviciu.

În momentul înregistrării unei anumite recenzii/întrebare/răspuns pe site, utilizatorii/cumpărătorii acordă Health2o o licență neexclusivă, perpetuuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul Health2o de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.

Fiecare utilizator/cumpărător, în momentul înscrierii de recenzie/întrebare/răspuns în secțiunile menționate, se angajează să respecte următoarele reguli:

–   să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării comenzii;

–   să folosească doar limba română. Sunt permise și cuvintele sau expresiile care, deși nu sunt considerate românești, sunt de largă utilizare;

–   să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt utilizator/cumpărător;

–   să se asigure de încadrarea corectă a conținutului introdus pe site astfel: orice întrebare va fi înscrisă în secțiunea “Întrebările și răspunsurile clienților”, și orice recenzie va fi înscrisă în secțiunea “Recenzii”;

–   să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile;

–   să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe site fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea de produse sau servicii;

–    să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume și/sau prenume etc.) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;

–    să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri;

–   să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Health2o sau să înscrie recenzii/întrebări/răspunsuri care să conțină materiale de natură publicitară;

–    să nu utilizeze recenzia/întrebarea/răspunsul ca mijloc de comunicare cu Health2o, în acest sens se vor folosi datele de contact înscrise pe site.

Când o recenzie/întrebare sau răspuns este semnalat de către un utilizator/cumpărător ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către Health2o pentru a determina dacă încalcă termenii prezentului document. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din site numai după examinarea acestora de către Health2o.

În cazul în care Health2o constată încălcarea termenilor și condițiilor în mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea utilizatorului/cumpărătorului de a înscrie recenzii/comentarii/întrebări sau răspunsuri în secțiunile “Întrebări și răspunsuri ale clienților” și “Recenzii”.

Pentru sesizări sau reclamații legate de bunul și/sau serviciul achiziționat, cumpărătorii ne pot contacta prin email: contact@health2o.ro. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

Scrierea de comentarii

Scrierea de comentarii la articole postate pe site se poate face de către utilizatori/cumpărători în secțiunea “Comentarii”.

Fiecare utilizator se angajează să respecte următoarele reguli:

  • să folosească doar limba română. Sunt permise și cuvintele sau expresiile care, deși nu sunt considerate românești, sunt de largă utilizare;
  • să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt utilizator/cumpărător;
  • să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile;
  • să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume și/sau prenume etc.) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;
  • să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri;
  • să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Health2o sau să înscrie comentarii care să conțină materiale de natură publicitară;
  • să nu utilizeze comentariul ca mijloc de comunicare cu Health2o, în acest sens se vor folosi datele de contact înscrise pe site.

Ne rezervăm dreptul de a edita sau șterge orice comentariu postat de utilizatori din orice motiv.

Conținut postat de utilizator

Dacă ne trimiteți prin orice mijloc idei, concepte, propuneri, tehnici sau sugestii de orice natură, ne rezervăm dreptul de a folosi conținutul în orice scop. Vom considera natura conținutului ca fiind neconfidențială și nu vom considera că aveți drepturi asupra informației și a modului în care Health2o se poate folosi de ea. Nu veți avea dreptul la compensații sub nici-o circumstanță doar dacă ne exprimăm acest drept în scris.

 

Conturi

Anumite secțiuni sau caracteristici din site sunt disponibile doar utilizatorilor care sunt înregistrați. Ne rezervăm dreptul de a respinge înregistrarea unui utilizator din orice motiv.

Înregistrarea unui utilizator este posibilă doar prin contul generat automat în urma plasării unei comenzi pe site. Datele de autentificare vor fi trimise automat pe adresa de email folosită pentru comandă.

Fiecărui utilizator îi este permisa înregistrarea sub un singur cont. De asemenea, nu este permisă divizarea unui cont între mai multe persoane.

Dacă sunteți un utilizator înregistrat, vă angajați să actualizați informațiile personale, cât și informații despre adresa de livrare sau modalitatea de plată. Sunteți responsabil pentru toate activitățiile care au loc în timpul în care sunteți înregistrat în cont, cât și pentru menținerea confidențială a parolei și altor informații personale. NU ne asumăm responsabilitate în cazul în care utilizatorii nu respectă această secțiune din termenii prezenți.

Orice utilizator se angajează să notifice Health2o în cazul unui acces neautorizat pe contul înregistrat de acesta. Ne angajăm să aplicăm orice actiune pe care o considerăm necesară pentru securitatea utilizatorului și a site-ului și poate implica, dar nu este limitată la schimbarea parolei, cererea informațiilor suplimentare pentru comenzi sau supendarea contului.

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Vă rugăm să parcurgeți Politica de Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul document.

 

Garanții

Toate bunurile comercializate de către Health2o beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare. Pentru mai multe detalii despre garanțiile produselor, parcurgeți pagina Garanții.

 

Livrarea

Health2o poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia.

Health2o va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor şi va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

Termenele de livrare variază de obicei între 2 şi 4 zile lucrătoare, în funcție de locația produselor şi de adresa de livrare. Rareori, perioada de livrare poate depăși 4 zile lucrătoare până la termenul legal de 30 zile, cu excepția cazurilor de forță majoră, inclusiv cazurile legate de aprovizionare, așa cum sunt ele definite de legislația în vigoare pe teritoriul României.

Modificarea sau anularea comenzii

În cazul în care doriți să anulați comanda din orice motiv, ne puteți anunța la contact@health2o.ro

Valoarea maximă a obligațiilor Health2o față de cumpărător în cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor încasate de Health2o de la cumpărătorul respectiv. Penalitățile sau dobânzile sunt excluse.

 

Răspundere

NU suntem responsabili pentru daune aduse persoanelor fizice, juridice sau entităților ce pot rezulta din utilizarea neadecvată a produselor, cât și din utilizarea în alte moduri decât cele specificate în manualul de instrucțiuni prezent cu fiecare produs conform legislației în vigoare.

Health2o nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Health2o a oricărei din obligațiile sale conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea produselor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

Prin crearea și utilizarea contului, utilizatorul/cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de cont (email și parolă) și pentru gestionarea accesării contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul contului său.

Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, utilizatorul/cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termeni și Condițiile site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul site-ului, existența la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.

Forță majoră

Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat așa cum este el definit de legislația din România aflată în vigoare la momentul producerii evenimentului de forță majoră.

Acuratețea conținutului

Conținutul: Include dar nu se limitează la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe site.

Nu suntem responsabili în cazul în care conținutul prezintă erori sau nu este complet și de actualitate. Conținutul pus la dispoziție pe site este pentru informare generală și nu trebuie utilizat ca unică sursă de informare pentru luarea deciziilor.

Acest site poate conține informații istorice care nu pot fi de actualitate. Sunt prevazute doar pentru informare generală. Nu suntem responsabili în cazul în care utilizatorului i se aduc daune de orice natură în urma folosirii conținutului prezent pe site.

 

Variație

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic termenii și condițiile site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului de funcționare a site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este valabil pentru utilizatori/cumpărători de la momentul afișării în site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe site versiunea modificată a documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui document.

Orice conținut afișat pe site se poate modifica fără comunicare prealabilă și poate consta, dar nu este limitat la: prețuri, informații despre produs, imagini statice, imagini dinamice, videoclipuri, interacțiuni, texte și conținut multimedia.

 

Consimțământ complet

Politica de confidențialitate, împreună cu Garanțiile produselor sunt incluse în documentul prezent, iar orice dezacord cu orice prevedere prezentă în documentele menționate reprezintă dezacord cu termenii și condițiile prezente.